Napi Falang

Napi Falang

A Kuang Si vizesés (folytatás)

avagy miért is nem lubickoltunk, max. csak a boldogságban

2015. december 31. - gyöngyömpötty

És ha azt kérdeznétek - nagyon helyesen egyébként -, hogy én eközben mit csináltam, jelentem a szomorú valóság az, hogy dolgoztam (mondjuk kivételesen jól esett). Ezek a nyavalyások meg jól lefotóztak, mint azt mutattam is egy fotón. De aztán lebuktak:

paparazzo.jpg

Én egyébként nagyjából ezt láttam:

kuangsi16.jpg

Na jó, igaziból ezt:

kuangsi1.jpg

A kép baloldalán a zöld izé a hátizsákom - csak a helyszin hitelesitése miatt -, jobb oldalon a napernyő előtt a falang házaspár lenyomott egy komplett pikniket több fogással és a végén kávéval. Aztán felálltak és elmentek, a helyi serpák pedig gondosan összecsomagoltak utánuk. Vitték a napernyőt is.

Egyébként az egész hely tele van ilyen kis kiépitett piknikasztalokkal. A lenti rész pedig egy csomó türkizzöld medence, amibe bele lehet ugrani. Ilyenek:

kuangsi6.jpg

És vannak öltözők is. Sőt még olyanok is akadnak, akik fürödnek:

furdo1.jpg

És nagyon vicces módon megjelent egy ázsiai (kinai?) stáb is, akik stand up-ot mondtak, mielőtt valami sztárocska belevetette volna magát a habokba.

furdo2.jpg
Nem, nem ő a sztár, ő a 
biztonsági ember vagy mi a fene. A sárgaruhás csaj az:

furdo3.jpg
 Nagyon utálta szegény... Ha esetleg valaki tudja ki a bige, irja meg. Köszi.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifalang.blog.hu/api/trackback/id/tr488216496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása