Napi Falang

Napi Falang

A feladvány megfejtése

avagy Zsu barátnőm nyert

2016. január 10. - gyöngyömpötty

Miután az expedíció bizonyos tagjainak kénytelen voltam egyértelművé tenni, hogy ők nem indulhatnak a versenyben, ünnepélyes eredményhirdetés következik: Zsu nyert (mondjuk valószínűleg ő is látott már ilyet eredetiben..)

Szóval a megoldás: folyami üzemanyagtöltő-állomás, ismertebb nevén benzinkút. Csak ez a példány a Mekongon van és hajóknak, íme közelebbről:

stop1.jpg
 Ő meg itten a benzinkutas. Gumipapucsban: 

 stop2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://napifalang.blog.hu/api/trackback/id/tr118258616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsanna Miklósi 2016.01.14. 16:22:09

köszönöm a megtiszteltetést, egyébként ilyet még nem láttam, de egy hónap múlva remélhetőleg fogok :) helyi bizbasz helyett hidd el, sokkal jobba örülnék momentán egy bödön tejfölnek, esetleg egy sajtos-tejfölös lángosnak, de azt kissé nehéz szállítani, mint tudjuk :)

gyöngyömpötty 2016.01.26. 09:03:28

Mondjuk én már adtam fel barátfülét postán. Csak kell hozzá olyan spéci boríték, amiben a labormintákat szokták továbbítani, és atombiztosan bent tartja a szagokat. Ha gondolod postázok egy lángost is, mi az nekem.

gyöngyömpötty 2016.01.26. 09:05:30

De azóta megtaláltam a teljesen autentikus helyi biszbaszt. Mit szólnál egy bombabelsőből készített fröccsöntött alumínium pingvinhez? Egészen kreatívan itt a népek Kambodzsában a bombák újrahasznosítása terén.. Majd írok arról is.
Kérlek azt ne kérdezd, hogy a pingvin hogy jön a képbe, fogalmunk sincs.
süti beállítások módosítása