Napi Falang

Napi Falang

Még egy (két) kép Barinak

mert az előző elsőre rossz sejtelmeket keltett benne

2016. január 28. - gyöngyömpötty

Nem, a békésen heverő kutya-macska tényleg csak sziesztázik, bármennyire is félreérthető az előző kép:

barinak.jpg

De megnyugtatásul közlök egy másikat, ami az állatszerető publikum keblét remélhetően melegséggel tölti majd el.

Utunk utolsó állomása az előírásszerű vízparti döglés volt, helyszíne egy pöpec kis sziget, Koh Rong. Mi Bertussal fellázadtunk és kemény 3000 Ft/bungalóval többet áldoztunk a szállásra, azért hogy ne közvetlenül a helyi diszkó fölött kelljen laknunk (ez a számításunk nem egészen vált be, de erről majd később). Nagyon helyes ki banánleveles bungalóik vannak, a helyi szokás szerint a fedél megemelve, hadd járjon szabadon ki-be a levegő.

A levegő is.

Mert amikor másnap beszédelegtem a fürdőszobába és elhelyezkedtem a klotyón, ezt láttam magammal szemben a falon:

geza1.JPG

Összehasonlításképpen mellette egy emberi tenyér:

geza2.JPG

Természetesen az egyetlen épeszű módon reagáltam, ami hasonló helyzetben elvárható: lerohantam a strandra és szóltam a többieknek, hogy gyorsan csodálják meg/fotózzák le. Elneveztük Gézának.

Ilyen helyeken ugyanis egy gekkó nagy kincs, mert megeszi a szúnyogokat (amelyek szintén szabadon közlekednek a megemelt tetőnek és a szakadt szúnyoghálónak köszönhetően). És minél nagyobb, annál többet. Szóval ellenségem ellensége a barátom.

Ilyen nagy példányt azonban eddig nem láttam, általában max. kisujjnyi gekkók szaladgálnak a falakon és csuklás/kattogásszerű hangokat hallatnak egész éjszaka. Én szeretem (de én még a müezzint is imádtam Jordániában).

Később átköltöztünk egy másik szállásra, de Géza (vagy egy másik hasonlóan nagytestű rokon) oda is követett minket: ébredés után háton fekve szerettem nézni, ahogy ki-be mászkál a banánlevél tető lyukain, miközben kint hajnalodik.

A bejegyzés trackback címe:

https://napifalang.blog.hu/api/trackback/id/tr428326176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása